Leker med kameran.

Innan jag visar vad jag åt till frukost så ska jag visa er vad som finns i min kamera. man kan ställa in den på solnedgång, barn, mat, höstlöv och massa annat. Men kolla på de här två bilderna den första är inställd på stumfilm den andre på svart/vitt. Inte ser jag någon skillnad inte mer än att den ena är ljusare än den andre.
 
1. Stumfilm
 
 
2. Svart/vitt
 
 
Den här bilden ser man ju skillnad på och inställningen heter gammaldags.
 
 
Otroligt fin, måste ta fler sådana här foton.
 
Ja ja lugna er!!!!!! Nu kommer min frukost.

 
 
Slängde ihop en sådan här till min älskling också.
 
 
Nu blir det soffläge. Kanske man ska se säsong två på Fame, har ju inte ens öppnat den. Ja det blir det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Tävla i min blogg

En sådan macka och ag är hur proppmätt som helst...

Svar: Önskar att det var så för mig med. men jag har ju inte opererat mig.
kerstin olsson

2012-10-17 @ 18:49:26
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0