Läkarbesöket

Godmorgon nu får ni följa med på färden till läkaren.
Här åker vi över Västerbron
 
 
Ser ni stadshuset?
 
 
Slutet på bron och vi är vid Hornstull
 
 
Nu åker vi på Hornsgatan och ska snart svänga in på Ringvägen
 
  
 
Det kommer att bli operation. När jag frågade om det var lång väntetid så trodde hon senast i December.
Känns skönt att det är klart nu. Denna höst har det varit flera läkarbesök+ det i somras när jag gjorde ultraljudet inför denna eventuelle operation eftersom hon trodde jag hade Myom.
Sen då Sofiahemmet och spirimotri undersökning för att se om jag hade astma, sen två tandläkarbesök och nu till sist denna undersökning och utredning. Skönt nu är alla besök klara bara invänta operationstid. Nu ska ja lägga mig och se på DVD.
Inget....jag ska bara idag inte.
Lyssna nu på denna röst!
 
Västerbron på väggen hem, nu sitter jag på rätt sida för att kunna ta en bild på stadshuset.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0