Kunde inte hålla mig!

Har bakat gaffelkakor med havresmak. Står att det ska bli 50 stycken, vilket skit snack. Rullade små, små bollar så jag fick ut 32 stycken ska man få ut 50 stycken så blir de inte mycket större än ärtor.
Ser goda ut va?
Ja jag vet att jag bakade iallfall, men sov först en stund och tittade faktiskt på DVD innan.
 
 
 
 
Hostan är inge rolig alls idag. Hostar i ett tycker jag. Sture påstår att det beror på att antibiotikan verkar så att man hostar ut allt och hostan lossnar. Larv den lossnar ju inte riktigt, bara ibland men det gjorde den innan antibiotikan också.
Får se vad som händer i helgen om det vänder eller om jag får kontakt läkaren åter igen på Måndag. Men hesheten är bättre och det är nog för att jag kniper käft så mycket det går.
Jag har nämligen testpratat idag och det lät bättre.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Se bara till så att du inte hostar sönder halsen som jag har gjort, vet inte hur länge det kommer att ta innan jag har normal röst. Krya på dig! Vet vilket elände det är med hosta!

2012-10-12 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0