Jag ska bara.......

Jag gillar verkligen att jag gör det jag tänkt mig från början.
Åter frukost, tar antibiotika  och sen sova.
Men nej då så funkar inte alls jag inte. Utan jag börjar att tvätta av spisen ta fläktgallret och tvätta kaklet i köket.
Men oj här var det lite skit då sopar vi upp det, sen torkar vi av bordet, sen tvättar vi av lampskärmen från fett, och de blåa ljusstakarna likaså. Men oj så dammigt det var vid datorn då??? Jag dammade ju där i helgen...då torkar vi lita där också...men när jag redan är i farten så kan jag ju lika gärna ta resten!
NEJ STOPP!!!!!! Lägg dig ned och vila istället ta det lugnt tills du ska till läkaren, du har redan gjort tillräckligt idag.
Så säger en röst till mig, men snabbt hörs den andre rösten....jag ska bara....
Precis som Alfons Åberg säger till sin pappa...jag ska bara......
Men varför är jag sådan?
Jo jag avskyr att det ligger saker framme, att dammet syns, att fettet från matos syns, att det gula äckliga som blir av gasspisen+matos syns etc etc etc.
men nu skiter jag i detta och intar sängläge. Får se hur länge det håller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0