Tisdags morgon!

 
Godmorgon en härlig dag idag!!!! NOT!!!!! Somnade med huvudvärk och vaknar med huvudvärk. Men har också fått den där förbaskade kvinnosaken. Jag får alltid migrän då+att det är rena rama Niagarafallet!!!!!
Har tagit rätt medicin denna gång+legat i 20 minuter med kall trasa på huvudet och värken har backat lite. Kl ska ringa först 6.15, men jag vaknade redan 04.45...jäklar huvudvärk säger jag bara!!!!!
Min söta rara älskling masserade mitt huvud innan han åkte till jobbet. Han är bara för go!
 
Hittade dessa viktiga ord hos bloggaren Anna.
 
 
Jag gillar tänkvärda ord. Dessa har jag hemma och tycker väldigt mycket om.
 
 
 
 
 
 
 
 
Helheten
 
 
Ni kanske tycker detta är plottrigt etc, men för mig betyder dessa mycket. Att ha mycket kärlek på väggarna är också otroligt viktigt.
Nu är det dags för frukost sen iväg till jobbet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0