Tisdags morgon!

 
Tisdagen är här!!!! tack och lov att Måndagen är över och i vårt glada lag har vi........men jösses lägg ned Kerstin, du är inte på jobbet ännu.
 
Ni vet sången många sjunger på samlingen: Kerstin är här, Lotta är här och tack och lov att kalle är här och i vårt glada lag har vi Johan här idag, tack och lov att sussie är här och så om igen . Det märks att Tisdagar är lättare att gå och jobba på.
 
Har precis skrivet adresser på två paket som ska sändas iväg till de vinnare som vann mina auktioner på tradera. På en vecka har mitt konto fyllts på med 400 kronor.
Jag rekommenderar Tradera för er, jag har sålt filmer, leksaker, samlarsaker etc etc etc. Dubbletter har jag ute nu och ett par filmer. Vet ni vad jag ska göra nu? Göra mig i ordning för att åka iväg till mitt arbete.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0