Solen sover och sover!!!

 
 
usch det var en tung dag igår, vi såg på dvd hela dagen sen sov jag i två timmar drygt på eftermiddagen. Åt köttbullar och spagetti till middag sen såg vi Solsidan på kvällen och sen hopp i säng. Synd bara att Solsidan är så himla kort....10 minuter paus exakt varje gång i ett halv timme avsnitt. man hinner inte riktigt att börja titta förrän programmet är slut.
Eller ni som följer serien vad säger ni?
 
Måndag idag denna underbara dag som alltid...suck. Nej är trött och seg och inte blir det ju bättre när man tittar ut och ser mörkret utanför. Nej hösten och vintern är ingen kul årstid alls, men när snön kommer och lyser upp allt så blir de lite bättre, så länge snön inte slaskar.
Men denna årstid i år händer det ju något väldigt roligt. Jag blir ju farmor i januari. Mitt första barnbarn synd att de bor så långt bort som de gör. Men man får ta bilen den dryga timme det tar att åka till dem, det är värt alla bensinpengar som finns.
 
Nej jag har faktiskt inget att skriva om denna tidiga morgon, skulle egentligen gått upp och tagit en dusch, men känner mig frusen och trött så det blev datorn istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0