Shopping time!

Kommer att sakna honom.
 
 
Jag gillar inte musiken Malcom gör men jag gillar honom och han är super i sina framträdande. Igår var det sämst hittills men han har legat på topp vecka efter vecka och förra veckan berörde han verkligen.
 
Isak ville jag inte ens skulle komma bland de 12 som skulle tävla live i tv. Han har inget, stel som en pinne på scenen bryr sig inte alls om publiken. Igår var han så usel så det var pinsamt. Nine to five förstörde han totalt, så mycket att man kanske inte kan höra den igen pga att man tänker på hans framträdande.
Det var hans sämsta kväll hittills men han har haft fler usla kvällar och borde ha åkt för länge sedan.
men tusentals tonårstjejer som är dökära i Isak satt igår och sms:ade på sina Iphones, smartphones och allt vad de nu heter.
 
 
Sen har vi då Jem.
 
 
Juryn borde få en spark i ändan...de borde givetvis ha skickat hem Jem som bara är skräp, tycker de ser förvirrade ut på scenen och det är som tre stycken sjunger var för sig, inte som en grupp.
 
Men varför gnälla när mina favoriter Awa och Benny fotfarande finns kvar.
 
 
Vad ska vi hitta på idag då? Jo vi ska till Botkyrka och till denna affär.
Tryck på bilden för att komma till deras hemsida.
 
 
Sen ska vi till EM för att köpa en snögubbe. Minns ni bilden jag visade förra helgen?
Nähä inte det. Här är den igen då.
 
Tryck på bilden för att komma till EM:s hemsida.
 
 
 
 
Den till höger vill jag ha.
 
Sen ska vi till city gross som ligger precis bredvid och storhandla.
 
Vi har bara två maskiner tvätt och jag beräknar att vi åker här ifrån senast kl 11.
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0