SCRAPBOOKING!!!

Men jösses så glömsk man börjar bli. Tror jag gått ut i köket flera gånger idag eller varit på väg till köket för att se vad vi ska ha till middag. När jag väl kommer dit ut så kliar jag mig i huvudet och undrar vad jag skulle göra.
Men nu ska jag ut omgående gå och kolla kylen och frysen.
Check!!!!
Det blir pytt med makaroner istället för potatis. Korv, köttfärs, lök, blandad svamp och makaroner.
Det blir mumsigt det. Tagit fram köttfärs och svamp från frysen, korven ligger i kylen och löken i skafferiet. Undrar om man kanske ska ta rödlök istället????
 
Har scrabat första sidan till albumet med Teddy och Maries bröllop alltså scrapbooking.
 
Hittade en inställning på min kamera som heter id kort, kolla vad kul det blev.
 
Här syns det att det är små guld stjärnor på bakgrunden.
 
Här är helheten, men tycker inte det blev som det jag såg framför mig. Skit samma, de tär iallafall finare än att bara sätta in korten i ett album och inte göra någonting.
 
Vad tycks?
 
 
Ser lite tomt ut under, skulle kanske satt märket Bröllop där istället?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0