rebus läsning!

Uppe med idag också. Sovit utmärkt inatt igen men känner mig inte  som igår. Sture tjatade om   hela kvällen igår, undrar om jag orkar göra en sats idag? Ibland är han som jag och blir otroligt sugen på något som nöter sig fast stenhårt. Konstigt egentligen eftersom det bara är för mig när jag har veckan i månaden och strax innan den. För jag tvivlar starkt på att Sture som är man har denna vecka :-).
Kanske man ska göra en sats redan nu för jag har ju allt hemma. Men avskyr kavlingen, så himla tråkigt moment. Jag får se hur jag gör, men än är det nig lite väl tidigt att börja baka.
 
Kunde inte bestämma mig igår kväll för vad jag skulle se på tv, först vart det , men
 
tröttnade snabbt, satte då på , men tröttnade där med och somnade ifrån allt. Tänk va man har ett rum fullt med DVD och VHS filmer men kan ändå inte hitta något att se på. Har inte sett 
 
 
klart eller första säsongen av eller andra säsongen på ,
 
 
men känner inte för någon av dessa. Vill se  men den är utlånad och jag lär väl aldrig få tillbaka den. Har tjatat nog nu ;-), därför köpte jag hela säsongen av Aspiranterna på rea då första delen är utlånad, även sista delen på Skärgårdsdoktorn är utlånad. Men Tracy hämnd är för dyr för att köpa en gång till. Nog om detta, men om du läser här kanske det är dags för att leta rätt på filmerna och lämna de till mig :-)
 
Är hungrig men vet inte alls vad jag ska äta, känner inte för något som finns hemma. men vad är det här för dag? En grindag verkar det som. Ta tag i saker istället, plocka undan den torra disken och sätt igång med bullbaket, istället för att sitta här och skriva en massa gnäll.
 
Vad säger ni vad ska jag äta, vad ska jag se på, vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0