Onsdags morgon!

Ja det där med Pim kommer nog fungera när jag kollat runt lite och testat göra en film i Photo story. Dokumentet den första uppgiften kommer nog gå som en dans, bara det där med infoga bilden...den måste ju beskäras först till rätt storlek hoppas det står vilken storlek de vill ha så det blir rätt. Bilden tar ju lätt överhand över hela sidan om jag tar den direkt från en av mina mappar.
Pim står för praktisk IT- och mediekompetens ni som undrar. Mer info finns HÄR
Hade tänkt svara på frågorna imorse men examinatorn har inte godkänt mig än. Visserligen jobbar hon enbart med Pim på Onsdagar men jag vill ju komma igång nu.
 
Ikväll är det möte mellan 17-19, känner inte alls för detta och tycker det är totalt meningslöst, vilken nog de flesta tycker. Suck det är bara att bita ihop och sätta sig på mötet efter en lång arbetsdag då man egentligen bara vill hem och ta det lugnt.
Nu ska jag käka och sen ge mig iväg till arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0