Mysig middag!

Vilken god middag...räkmackor.
Jag gjorde lite mysigt till middagen med levande ljus och fin dukning.
 
 
 
 
 
Våra goda och tjusiga mackor
 
 
 
Man blir törstig av att äta mängder med räkor.
 
 
 
Gentlemannen själv. Häller upp mer Julmust till mig. Denna inställning var inte bra, skymning.
 
 
Min älskling!
 
 
 
 
 
Tror det är dags för rakning igen denna helg.
 
Vi åkte aldrig ned till gravarna igår pga att Sture fick en sådan pannknack så han gick och la sig i ett par timmar.
Men varför måste man just åka dit på Alla helgons dag?Så vi åker ned idag istället.
 
Ni som vet vart Råcksta begravningsplats ligger och vart vi bor undrar säkert varför vi inte tar en promenad dit tar 20-30 minuter. Jo det är pga av hostan som visserligen är bättre, men jag känner att min andning inte orkar med något ansträngande just nu. Annars promenerar vi alltid dit och brukar ta en liten omväg hem så att hela promenaden blir på ca 2 timmar.
 
Jag hade tänkt att vila så mycket som möjligt denna helg. Igår var det ju bara en tripp till Vällingby och sen ÖB och City gross allt tog 1 1/2 timme. Sen låg jag i soffan och såg på Skilda världar. Nu är det bara två avsnitt kvar av säsong 8.
 
På kvällen såg vi Så mycket bättre, det var bra och jag kände igen flera av hans låtar trotts att jag innan inte visste riktigt vem han.
Sen såg vi Bonde söker fru som vi spelade in i Onsdags då jag var på Föreläsning till kl nio.
 
Efter det så satte jag på en film ljudlöst med Audrey Hepburn...Hur man själ en miljon. Den är textad men importerad så därför engelsk test på baksidan.
 
 
 
 
Har sett den massor av gånger. Någon som har Audrey Hepburn filmer hemma på DVD som ni vill bli av med så ge dem till mig eller säg ett pris.
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Tävla i min blogg

Ser himlans gott ut med räkmackorna men någon middagskänsla ger det mig inte... Snarare lyxfika eller lyxfrukost... =) Men ser gott ut iaf... =)

2012-11-04 @ 10:28:55
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0