Mysig kväll.

Underbar middag men utan sparris då det var så lite i påsen stt det bara räckt till en person.
 
 
 
 
 
Jacob Creek
 
 
Skål älskling!
 
 
Vi avslutade middagen med en perfekt kladdkaka. Bara lite på kanten runt var lite välgräddat, men hade jag tagit ut den tidigare hade det varit soppa i mitten.
 
 
På kvällen såg vi X-faktor. Isak skulle verkligen ha åkt, han fick minus av oss båda, såg ut som en förvirrad skolpojke på scenen. Jem var bättre igår än tidigare, men jag tycker de rappar sönder allt.
Malcom berörde verkligen igår. Sen Awa är bra som alltid men jag vill se henne utan en massa dansare, jag vill se bara Awa och i ett lugnt tempo som verkligen berör. Alexander var bra, Benny var bra.
Nej nästa gång vill jag se Isak åka eller Jem som jag inte alls tror på som några artister. Ni som ser programmet vilka håller ni på?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe, håller med dig om Isak. Men sen skiljer sig våra tankar åt. Jag gillar JEM, Malcolm B och Awa. Men även Benny har en röst från ovan. SYnd att Alex åkte ut!

Svar: Ganska lika ändå vi har Awa bägge två men jag har Benny också. Malcom är jättebra men det är musiken jag inte gillar. Jem fy.
kerstin olsson

2012-11-18 @ 11:08:26
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0