Måndag morgon!

 
vart lite handling igår också men mest mat. Sen ett glashjärta i rött med ledlampor i, ska hänga i ett av fönstren. Ni får först se den när vi hängt upp den.
 
Iallafall så fann jag osten Philadelphia med marabou chokladsmak. Smakar lite chokladpudding med en syrlig smak underbart god på Mariekex.
 
 
 
Sen är det dags för Julknäcke med Whiskeycheddar på.
 
 
 
Sen köpte jag min favoritask med mixade tomater.
 
 
Morgonens middag blir detta.
 
 
Med detta.
 
 
Ni gissade rätt vi var hungriga när vi handlade.
 
Till alla er som gillar Langos, som jag bara trodde såldes inne på Grönan här i Stockholm. Så fel jag hade, står en vagn utanför Coop i Vinsta bara så ni vet.
Nej jag köpte ingen igår för ni såg väl hur mycket gott vi hade med hem.
 
Till middag gjorde Sture en underbart god köttgryta med bla kantareller, champinjoner, vitlök och sen även creme fraiche med smak av bla karl Johan svamp. Ja se själva:
 
 
 
Idag ska jag iväg på introduktionen för Pim, datakurs eller vad man ska kalla det.
Ni kan läsa HÄR om ni vill.
Mycket hemstudier ska det vara, Men min dator har inte alla program och jag kan inte ladda upp mer då den redan nu är för full. Någon duktig person som kan rensa och hjälpa mig att få de program jag behöver? Annars kommer jag att sitta på jobbet innan jag börjar och göra jobbet.
 
Jag säger det rakt av att jag inte alls känner för detta, men alla på arbetet måste göra detta då det är obligatoriskt. Man går igenom tre steg, det första och andra har man två veckor var på sig att göra, Det sista en månad. Nu kommer Julen också med ledighet och då tänker då inte jag sitta med detta och jobba. Jag kommer ta den tid jag behöver för detta och när jag har tid och ork för det.
Julen kommer jag ägna åt annat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0