Love is in the air!!!!!

 
Ja idag är det verkligen kärlek i luften. Vi firar tio år idag. Idag har min älskling och jag varit tillsammans i tio år. Snart är han den jag haft mitt längsta förhållande med. Denna dag infaller nästa vecka på Onsdag den 21 November.Mitt längsta förhållande tidigare varade i 10 år och fyra dagar. Vi är fotfarande lika kära och vi är måna om att vårda vår kärlek.
jag älskar dig Sture!
Givetvis fortsätter vi ihop efter Onsdag nästa vecka också, till er som kanske trodde något annat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Låten som är i rubriken är en av mina stora favoriter sen länge. Det var verkligen tårögt när Teddy och Marie hade den på sitt bröllop.
 
 
När jag lyssnar på denna låt pirrar det i hela mig när jag tänker på min stora kärlek. Det känns som om man är nyförälskad. Jag är nog både det och dökär! Håller på att förbereder en fin dukning. Till middag blir det inget extra, men det blir kotlett och pommes, skysås och smörstekt sparris. Ska baka en chokladkaka också som vi kan smaka på ikväll.
 
Nu till något annat.
Detta filmklipp lägger jag ut pga en fråga jag fått.Filmen är  från December 2010. Filmrummet ser annorlunda ut, sen har jag nya gardiner i vardags rummet. Men detta lägger jag ut  mer för att se hur min lägenhet är uppbyggd och hur många rum det finns. Jag visa alla mina julsaker i filmen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Tävla i min blogg

Grattis!!

Svar: Tackar tackar, det känns toppen.
kerstin olsson

2012-11-16 @ 13:24:54
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0