Lördag morgon, hjärnhinneinflammationa?

Jag är superledsen alla läsare men har inte alls haft lust att skriva på några dagar.
Ibland är det bara så. Har haft en hemsk hosta både Onsdag och torsdags som i Fredags vände, antagligen förkylnings astma,....tyvärr. Men har proppat i mig Bricanyl, Symbicort och cocillana så det har vänt.
 
Äntligen hurra!!!! Åkte Hey Mary...vi ropar Hej! Äntligen Hurra!!!! Åkte Oscar...vi ropar bye bye Eric Sade kopia!
Ropa heja heja till Awa och Benny!!!!!!!!
 
Somnade med huvudvärk igår och vaknade av samma huvudvärk???? Tog min migrän medicin, hjälpte lite men nu har jag otroligt ont i nacken. Minns min hjärnhinneinflammation som jag hade 1994 då jag låg på Roslagstulls sjukhus i tre dagar. Nackvärken påminner om denna likaså huvudvärken. För nästa gång jag åkte in akut då hade jag samma värk i huvudet men kräktes och då var det min första riktiga migrän attack. Så är lite orolig är jag nu då de liknar varandra.
På hösten går ett förkylningsvirus som antingen sätter sig som en förkylning eller maginfluensa eller just hjärnhinneinflammation. Fick jag berättat för mig när jag hade det. Sen åkte sonen på det 1996 eller 1997.
Ska nog lägga mig en stund igen och ta det lugnt, skita i disken, städningen etc.
 
Bjuder på lite bilder. Tre lika bilder som är tagna med inställningen landskap, gammaldags och svart/vitt.
 
 
 
 
Vi tar en bild åt sidan också från balkongen men då enbart med inställningen landskap.
 
 
Nu ska jag vila, me4n lovar att uppdatera senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0