LEDIG!!!!!!

Tog två bilder när jag var på väg till jobbet igår.
Ser ni vad detta är?
 
 
Nähä! Då får jag zooma in lite då.
Nu då?
 
 
Bravo!!!! Ni gissade rätt, det var en halvmåne.
 
Det är så himla skönt med helg och bara få vara. Har redan sett första avsnittet av skärgårdsdoktorn och ska snart sätta på ett till. Men jag har diskat, vattnat blommorna och plockat ihop tvätten, vikt den rena tvätten och hängt upp nya handdukar. Lite måsten måste finnas. Sen ska vi se Nybyggarna spela i Johnny och Mattias, se Macahan om vi hinner och bara slappa i soffan.
 
Igår var en kompis över och vi såg på X-faktor, synd att inte Jem åkte hem. Sture och kompisen tyckte att Malcom skulle åka, kan förstå dem för han kör samma, samma, samma hela tiden även om han är super duktig vill man se något nytt.
Sen Manda som åkte sjöng ju falskt i sitt framträdande, men juryn verkade inte hört det, annars var hon bra. Men hon åkte nog på falsksången. Så nästa gång hej då till Jem eller Isac. Tror att i final står Awa och Benny mot varandra. De tre sista som blir kvar tror jag är de två och Malcolm.
vad tror ni?
 
Bjuder på en rolig bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0