Jag är glad för!

Vaknade halv sju idag och känner mig inte lika grinig som igår faktiskt. Såg ni igår? Vilken barnunge hon var som deltog i programmet, betedde sig som en tjurig tonåring. Nej väx upp istället. Men de fick mycket ordnat hemma hos henne och det var ju riktigt bra särskilt för barnens skull. Tänk den där farliga elen bara 380 volt mätte ju Anders till.
 
Skulle ju egentligen sett , men nix där var det match på den kanalen. Men vad fasiken lägg detta i sportkanalerna istället. Är så trist att program alltid får flytta när det är någon sport. Man måste få ha valet att se sporten eller det programmet som egentligen ska gå. Visst fyran är väl en gratis kanal men öppna en kanal till då för enbart sport som är gratis. Sen hör man: ja men detta program köpte rättigheten bla bla bla. Jaha jag ska inte missa mitt program för det.
Oj oj oj oj dåååååå! Nu är jag grinig igen. Sluta med det, va positiv!!!!!
 
Okey vi kör som Polyanna gjorde om ni läst boken av Eleonor H. Porter eller sett filmen. Hon lekte gladleken. Man skulle ta upp något man var glad för.
Lätt.
 
 
 
Jag är glad för att jag lever och har hälsan.
Jag är glad för att jag kan ät mig mätt varje dag och har ett arbete.
Jag är glad för att jag har hittat mannen i mitt liv, tio år tillsammans imorgon.
Jag är glad för att jag börjar känna mig bättre.
Jag är glad för att det enbart är ca 4 månader kvar tills det är vår.
Jag är glad för att jag har en tv så att jag faktiskt kan se på tv.
 
Den var väl bra va?????
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Sista dagen att tävla!

Såg vadå igår? Förstår inte riktigt frågan. Ser bara en kryssad bild från min sida...

Svar: Såg vadå igår? Nu fattar jag också noll? Kryssad bild???? Snälla hjälp förvirrade mig?:-)
kerstin olsson

2012-11-16 @ 16:55:51
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0