Hemma från läkaren!

Hemma för över två timmar sen, men har sovit. Har bihåleinflammation, streptokocker och hög sänka +lågt Hb värde som man kan få vid infektioner. Vaknade av att min älskling ringde och undrade vad läkaren sagt. Ordinerad vila hela veckan för att komma helt på fötter igen.
 
Sju pedagoger är sjuka på vårt arbete av 21. Vi är sex avdelningar och två av avdelningar saknas det två stycken. jag fick veta detta när jag ringde, men min kollega sa åt mig att lägga jobbet åt sidan för att kunna bli frisk och inte gå för tidigt som jag brukar vara expert på.
Nej jag frågade om fler var borta och hon svarade, fick veta redan imorse att flera var borta, men nu hade det tillkommit flera.
 
Nu ska jag äta mellis och lägga mig ned för att titta på Skärgårdsdoktorn.

Kommentarer
Postat av: Celine - Tävla i min blogg

Krya på dig och gör som kollegan sade... Lägg jobbet åt sidan och koncentrera dig på di själv...

Svar: Jag ska försöka. Igår gick det bra tills Sture kom hem och jag satte igång med att nu är hon själv och detta skulle vi göra denna vecka och detta etc etc.
kerstin olsson

2012-11-12 @ 17:03:12
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0