Grå och trist söndag!

Först EG:s fyndmarknad sen EM och sist storhandling på City gross. När vi kom hem så käkade vi massor, julvört, julbröd knäcke med en massa goda pålägg på. Någon middag orkade inte vi utan kompletterade med ett par mackor på kvällen.
Vi köpte en köksö också, men när jag bloggade igår så var den inte ihopsatt.
Här är den:
 
 
 
 
 
Visst är den fin?
 
Så mycket bättre såg vi på kvällen och jag säger bara en sak...Uggla är bara bäst.
Kul att se Sylvia vrethammars liv. Jag visste det där om Uggla innan då jag läste spoilern på Aftonbladet tidigare på dagen, kunde inte hålla mig.
 
Läs HÄR
 
Vi spelade kort både innan och efter programmet och hade en kompis över. Sen såg jag ett avsnitt på Sunes jul som vi köpte tidigare på dagen.
 
En julkalender för 129 kronor, två för 149 kronor. Klart man köper två då.
 
 
Oj nu kom ett brev med om en kallelse ser jag i hörnet. Inget märkvärdigt utan en tid min älskling fått från arbetsförmedlingen. Han har ju jobb men det är en timanställning så därför är han fortfarande inskriven på arbetsförmedlingen och blir kallad dit en gång/år för att uppdatera handlingsplanen.
 
Nu ska jag käka frukos toch läsa Amelia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0