Fredag igen!!!!!!

Vi jazzar väl igång direkt, eller vad säger ni!?
 
 
Ja men kom igen, det svänger ju!!!!!!!
 
Så där ja då kan jag kanske glömma hur jag sovit inatt då.
 
sov 22.30-01.00
Vaken 01.00-03.30
sov 03.30-04.50
vaken 04.50-05.10
sov 05.10-05.50
Sen gav jag upp allt
sömn=4 timmar och 10 minuter.
 
men jag får skylla mig själv faktiskt. Kollade på film och proppade i mig pepparkakor innan jag somnade. Min mage är känslig mot dessa underbara ting. Särskilt innan läggdags då de bara ligger i magen och fräter ned allt där inne.
Så första gången jag vaknade så brände det och sved i magen som gjorde att jag inte kunde somna om, de andra gångerna vaknade jag mitt i konstiga drömmar. Klart är magen i olag så sover man lätt och drömmer en massa skit. Så det blir roligt att stänga idag och sen försöka se X-faktor ikväll fram tills kl 23...hurra vad pigg jag kommer att vara!!!!!
 
Middagen igår var väl starten till min stackars mage reaktion.
 
Kebabbåten är Stures. Kan ni gissa vilken mat som är min?
 
  
 
Nu ska jag sitta här fram tills klockan blir kvart över sju sen ska jag äta frukost och sen åka till jobbet. ha en bra dag alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0