FREDAG! HURRA!

Här sitter jag i den tidiga ottan trots att jag först börjar kl åtta. Men tänker vara på jobbet senast kl halv åtta och käka frukost men en jobbarkompis. tar med mig lite smått och gått hemifrån.
Sen vaknade jag en halv timme innan kl+att jag duschat.
Gömde visa vår goda middag i veckan, laxen som Sture stekte och så hemmagjord stekpotatis och till det två röror, smögen och skagenröra+mina mixade tomater.
 
 
 
 
Detta var verkligen gott. Fisken var så färsk och saftig som den smälte i munnen. Men så är det min kock som lagat maten också.
Nu har jag annat att göra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine -

Lax är ju bara så gott... Men jag lyckas själv alltid steka den så den blir snusäckeltorr... Godare ju att göra i ugnen... tycker jag... Då blir mina saftiga... =)

Svar: Samma gäller mig men Sture kan ju det där som gammal kock. Trotts att jag hör vad han säger så blir mitt kött och min fisk jättetorra
kerstin olsson

2012-12-01 @ 11:59:06
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0