Filmrummet på film.....

.....så vitsig jag är!
 
Eftersom vi gjort om i filmrummet sedan jag sist gjorde en film där inne har jag gjort en ny film. Nu är mitt fina skrivbord med, där sitter jag med min scrapbooking.
Lite blandat kompott i detta rum. Tyckte trollen passade på blomsterborden då det blir som en trollskog.
Ja titta själva
 
 
Förra gången var det några som var riktigt grova i munnen när ni kommenterade mitt hem. Elaka och kränkande var ni. Hoppa över denna gång att skriva något tack. För det ni skrev förra gången var inte alls trevligt. Man kan skriva att det inte är ens smak på ett betydligt vettigare och trevligare sätt. Era kommentarer kommer ändå inte att publiceras när ni skriver, de måste granskas av mig först.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hur stor lägenhet har ni egentligen? Har försökt att rita upp rummen i mitt huvud utifrån det du visat, filmat och beskrivit, men får inte riktigt till det ;) 3 eller 4 rok, eller kanske större till och med? Skrivbordet ser himla bra ut... Har tittat på det själv, men har ingen plats förrän vi flyttar till större (när nu det blir). Samlar Sture på nåt också, eller är det du som står för den biten i förhållandet? Samlar du bara på "nya" dockor eller har du riktigt gamla/antika också? Har du alltid samlat eller har du fått ihop alla efter att barnen flyttat ut exempelvis?

Svar: Vi bor i en fyra på 83 kvm. Sture har precis börjar samla på amerikanska bilar från bolaget Atlas, samma som jag köpt alla Tintin bilar från. Han samlar lite på mynt, gamla som nya originella, dvd filmer samlar vi båda även vhs. Jag står nog för det största biten av samlandet. Jag samlar på dockor men har inga antika där i mot har jag dockor som har värde i sig trotts att de är nya. jag har alltid samlat men det blev mer när barnen flög ut för nu har vi plats. Samlar även Tintin bilar, båtsaker (marina ting), miniatyrer. La ut en video på vår lägenhet i helhet för något år sen, Kan lägga ut den igen. övriga rum ser ut som då det är bara filmrummet som förändrats.
kerstin olsson

2012-11-15 @ 19:58:09
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0