EM en underbar affär.

När vi handlade idag så var jag bara tvungen att gå in på EM:
 
Kolla soffan den vill jag ha, men vi har varken råd eller plats. Tagen från olika vinklar och med och utan blixt:
 
 
 
 
 

 
 
Underbar tavla, den vill jag ha också:
 
 
 
 
Dessa två är inget för mig:
 
 
 
 
Älskar denna lampa:
 
 
 
 
Jättefin klocka som de måste fått in nyligen
 
 
 
 
En av dessa måste jag bara ha som kompis till min lilla snögubbe som brukar sitta på byrån i hallen juletid.
 
 
 
Vilken vill jag ha den till höger eller den till vänster?
Gissa!
 
När vi åker förbi Brommaflyg på väg hem kommer ett plan in för landning.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine -

Mmm... Jag älskar EM. Brukar gå in dit då jag får presentkort från Wrapp på EM. Har tex hittat ett skrivbord där som jag funderar på att köpa när mitt rum är klart. =)

Svar: Skulle också vilja ha wrap, men köper inte ny mobil bara för det. har ju en stenålders telefon men den få allt hänga med ett tag till.
kerstin olsson

2012-11-17 @ 14:27:17
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0