Drygt en timme tod detta inlägg????

Men jösses så jag sovit inatt. Somnade innan tio och vaknade nyss. Har inget minne att jag varit uppe inatt eller över huvud taget vaken ens. Känner mig bakis. Ja man gör det när man sovit så där jättehårt och fler timmar än man är van vid. Inte för att jag har vanan inne att vara bakis, men jag minns känslan trotts att det var länge sedan.
Man känner sig så här: Tung i huvudet.
 
 
Hittade dessa Visdomsord på nätet. Så himla kloka. dessa vill jag ha uppe på väggen.
 

Visdom !

Blogg quistan :VÄLKOMMEN TILL QUISTAN !!, Visdom !

En indian satt och pratade med sitt barnbarn.
Han sa: ” I alla människor bor det... två vargar som slåss."

Den ene är ond. Det är ilska, fruktan, missunnsamhet, avundsjuka, sorg, arrogans, självömkan, lögn, överlägsenhet och egoism.

Den andra är god. Det är glädje, fred, kärlek, hopp, lugn, ödmjukhet, välvilja, empati, sanning och tillit.

”Vilken varg vinner?”, sa barnet.

”-Den du matar”, sa den gamle mannen...!

 

Jag ska skriva ut dessa och plasta in och hänga på väggen och jag vet precis vart den ska hänga.

Eller fixa fram en ram till den. Har säkert någon liggandes någonstans.

Hittade lite fina bilder på nätet.

 

På tanke på att vintern är här, dock utan snö. Men snart ser det ut så här:
 
 
 
Denna bild är väl väldigt sorglig men sann. Så här blev det när Moderaterna valde att privatisera allt.
man försöker göra humor här, men tyvärr är det den bistra verkligheten.
 
 
Tog ut ett kort från en ram och gjorde om lite på väggarna här hemma. Här fick det fina visdomsordet sitta.
 
 
 
Passar utmärkt på denna vägg.
 
Min middag igår, Sture åt rester.
 
 
 
 
 
 

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0