Blå Ljung!

Tog en Naproxen+två Alvedon som jag ska göra när man haft huvudvärk så länge som jag hade (en hel natt.)
Huvudvärken gick över ganska fort, skulle aldrig tagit Maxalt min migräntablett, det borde jag lärt mig vid det här laget. Långvarig huvudvärk inte Maxalt, början till migrän då Maxalt.
 
Sen stack vi iväg först till Vällingby på hemligt ärende :-), sen till ÖB och City gross. Nu sover Sture för han fick huvudvärk som jag igår kväll och vaknade med den imorse...kanske något smittsamt :-)
 
Ska försöka att åka ned till gravarna när han vaknar om han mår bättre då.Vi har inhandlat ljus men ingen Ljung som jag tänkt för jag blev syr då det inte fanns blå Ljung. har sett det förr om åren men aldrig hittat att köpa det själv.
Någon som vet vart man får tag på blå Ljung?
 
 
Visst är det en vacker färg?

Kommentarer
Postat av: Celine - Tävla i min blogg

Sist jag såg blå ljung var det på Coop Extra här i Nyköping.

Svar: Tack då ska jag kika på Coop hos oss,för vi åker till graven idag istället då Sture fick så ont i huvudet igår efter middag.
kerstin olsson

2012-11-03 @ 19:28:50
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Celine - Tävla i min blogg

Själv skall jag försöka få med mig maken till minneslunden idag. Ville inte igår för jag gillar inte att vara där samtidigt som massa andra...

2012-11-04 @ 09:14:08
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0