Blääääää!!!!!!!!!!!!!

Finns det något värre en att få en inombordare mitt på näsroten...bläääääääääääää!!!!!!!!!!!!!



Ser så kass ut så jag bjuder bara på näsan i bild!
Sture skulle titta på mig om han var hemma nu och jag sa detta istället och säga: Du är så söt så. Killen har usel smak :-)!!!!!
Nog om mig nu.

Kolla vad jag hittade igår i tidningen hem och hyra:

Elvis for All Time - gökur med härliga Elvisporträtt





Ett exklusivt gökur med dynamiska porträtt av Elvis Presley i begränsad upplaga.





Välj betalnigssätt :

Antal:
Pris: SEK 1'998.00
Leveranskostnaden SEK 169.00

Ett gökur i tuff, svart finish med blänkande dekorationer av skinande krom låter Dig uppleva ”Rock around the clock”, med Elvis Presley i huvudrollen. Detta jubileumsgökur – av trä och konstnärskåda – är smyckat med härliga porträtt av Elvis Presley under hans legendariska comebackkonsert “‘68
Comeback”. Elvisporträtten är skapade av porträttkonstnären Nate Giorgio. Med kvartsur och sobert silverfärgade visare. En skulpterad Elvis tillkännager varje timme med låtarna:

“Hound Dog”

“Don’t Be Cruel”

“Blue Suede Shoes”

“Jailhouse Rock”

- Två D-batterier och ett AA-batteri erfordras.
- Höjd: ca 43 cm
- Med äkthetsintyg

 

 

 

 











Behövs det sägas att denna vill jag ha.

Kommentarer
Postat av: Marie

De kommer på posten... Och gällande klockan - vi har definitivt inte samma smak :S

2012-03-08 @ 10:42:57
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0