Familjen annorlunda.

Jaha redan Tisdag och jag sitter här tidigt som vanligt. Såg ni familjen Annorlunda igår. Jag ser den serien alltid och jag älskar den. Följer Mirkas blogg och några gamla deltagares bloggar också bla Maddes.

Men det är förstas gången som jag tycker att barnen i en familj är otroligt ouppfostrade. De gnäller, gråter, bråkar och slåss. Igår var det ett jäklar gnäll för att en fick presenter då den fyllde år, sura fula miner från flera av barnen. Dessa uppträdande är vanliga hos denna familjens barn.
Familjen Wahlström som väntar sitt åttonde barn nu. För mamman nionde då hon har en som sen tidigare:

Bloggen



Barnen visar ingen respekt alls för andra och springer ofta iväg och sätter sig i ett hörn och tjurar. När de bakar, handlar ja i allt de gör. Särskilt Noah, Mhy och Teodor eller så är de dem man oftast får se. De är otroligt otrevliga mot sina föräldrar. Vad säger ni som följer serien.
Jag är inte korkad fattar att det är urjobbigt med så många barn, men denna familjen verkar ha tappat greppet lite.
Nog om detta.

Middagen igår

Köttfärslimpa med potatis, sås och lingonsylt...grönsaker Herecuverts.



Skivade bananer, stekta i pannan med socker och smör tills de bli mosiga och karamelliserade, sen vaniljglass och ljus sirap. jag vet kom lite för mycket :-) Vi har fritös och har gjort friterade bananer, men till en person är det larvigt att ta fram den. Detta smakar likadant.




Kommentarer
Postat av: Marie

Maten ser jättegod ut, bananerna går bort för mig dock.



Ang. Familjen Annorlunda - gillar bara Mirkas familj. De har struktur, ordning och regler men ändå roligt tillsammans och sällan sura miner.



Wahlström stör jag mig enormt på. Mamman pratar bebisspråk med alla, de verkar inte ha minsta regel (mer än att man ska räcka upp handen för att prata), minst ett men troligtvis flera av barnen kommer förmodligen få nån form av diagnos. De är alla griniga, tjatiga och sura jämt. Äldsta dottern är mer mogen än mamman och jag förstår att hennes äldsta son valt att bo hos pappan och hälsa på en (?!!?) helg om året.



Familjen Wallqvist från Karlstad är riktiga "tattare" och stör mig också himla mycket.



Enda anledningen att jag fortsätter titta är för Mirkas familj.

2012-03-06 @ 07:51:04
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Celine

Dreggel... Ser himlans gott ut.

2012-03-06 @ 17:55:41
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0