Anne på grönkulla.



Först vill jag förtydliga tidigare inlägg:

Tidigare idag skrev jag om familjen annorlunda
bla detta skrev jag: Jag läser denna mammas blogg, men det skulle inte falla mig in att skriva en kommentar att hon gjort fel val och spy en massa galla över henne.
Menade med detta att det finns tyvärr de som spyr galla över familjerna i programmet i kommentarsfälten bla.
Jag ser detta dagligen tyvärr, en massa elakheter. Det är deras val. Ha gärna en åsikt men lägg fram den på ett trevlig sätt, blogga om programmet på ett just sätt.


Jag bloggar om en serie på tv som jag gillar väldigt mycket och ger mina åsikter och vill jättegärna ha åsikter från andra som ser serien. Självklart ska man kunna diskutera program som går på tv så länge man gör det på ett vettigt  sätt. Kommenera familjernas bloggar men på ett vettigt sätt, även om du inte har samma åsikt som dem kan man delge den i blogg eller i kommentarsfälten på ett trevligt sätt.
Så skriv gärna vad ni tycker om programmet och familjerna.

Blev en skiva med Anne på Grönkulla men det var inte vad jag ville ligga att titta på heller.
Ska snart spela in Våra bästa år, den ska jag se efter att köttbullarna är klara.
Är rätt trött just nu så det blir kanske att sova en stund efter köttbullarna är gjorda.
Har faktiskt inte ätit någon frukost ännu, även om jag skrev tidigare att jag skulle göra det. Är inte ett dugg hungrig faktiskt.
Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0