Underbart!

Men fasiken att jag inte gjorde filmen först innan jag åt frukosten. Som var fylld av färska frukter bla. En stor svit hade vi och så kom de upp med frukosten kl sju och det stod en vas med en ros i på vagnen också.
Jag tog foto, ja flera stycken på frukosten men de finns inte kvar i kameran. Inte så konstigt kanske då jag nyligen vaknade och förstod att allt var en dröm
. Så även om jag gjort en film innan denna frukost så hade nog inte den heller funnits med i kameran.

Men jösses vad svamlar hon om nu då tänker ni säkert. Jo jag och Sture bodde i en jättestor svit och fick en underbar frukost på morgnarna. Vart vi var har jag ingen aning om eller minns inte från drömmen, för säkert fanns det med där också.
Iallafall så var det en underbar dröm.

Jag har precis duschat och ska snart äta frukost.

Bjuder på Några vackra bilder först. Gissa var det är någonstans?





Vart tror ni den har lilla Silkesapan bor.



Gissa på vad det är, vart det är, stad, landskap, land. Ja gissa på bara!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0