Söndags morgon!!!!

Alla klockor äro omställda!!!! Jag har lagat kläder, plockat undan och nu sitter jag då äntligen här.
Ska snart när jag piggnat till lägga in räkningarna på datorn, sen ska jag slappa hela dagen.

Lite blomster



Middagen





På kvällen spelade vi kort och spel, såg smartare än en femteklassare och sing along. Sen vart det sängen och jag somnade ganska bums. Gjorde mycket igår här hemma och så var vi iväg två svängar och handlade.
Sväng ett så var det EM och City gross, sväng två Jysk, Mio och Coop.


Idag ska Sture iväg med grannen och köpa en bordsskiva, sen hoppas jag på att min älskling orkar borra upp hyllorna vi köpte igår och så nyckelskåpet. Sen naturligtvis tavelhyllan för tavlan som har stått och samlat damm sen i höstas.

Nej nu ska jag diska för det är en sak jag glömt att göra.
Disken färdig och jag har ju totalt glömt vad jag har att göra idag. Jo baka två Toscakakor till jobbet imorgon. Jag var ju sjuk den gången jag skulle haft med mig något.
Bjuder på en film från vardagsrummet, ni har ju sett från båtrummet, hallen, köket och filmrummet.
Bättre med mycket prylar och rent och snyggt än lite prylar och skitigt och fult.


Kommentarer
Postat av: Celine - Änglamamma med Aspergers Syndrom | Tävla hos mig!

Sv - Ska kolla på det då jag mår bättre.

2012-03-25 @ 10:06:03
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Celine - Änglamamma med Aspergers Syndrom | Tävla hos mig!

Läste vad du skrivit och ställde om min klocka efter ddeet. =)

2012-03-25 @ 10:32:30
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0