Mera ljus!

Tycker att det är lite mörkt i hörnan där datorn och skrivaren står, så jag flyttade en lampa dit.

Lite varianter. Tänd och släckt lampa, med och utan blixt.










Lampan stod i fönstret inne i båtrummet så jag hängde upp denna istället i hörnan vid fönstret. Ska bytas kontakt först så att den passar i uttaget.





Det stämmer det är en napp, men glödlampan ska vara lite större, men tyvärr så är det måttet slut. Eller som jag förstod det utgått ur sortimentet. Denna hängde i fönstret i mina döttrars rum när de var små.

Nu ska jag gå och lägga mig är jättetrött för jag har legat och kollat på Beck sen kl fyra imorse då jag inte kunde somna om.
men först middagen igår. gratinerat lyxmos med falukorv och gröna ärtor.





Ha ha korvarna ser ut som Pac man figurerna. Ni vet varför man snittar korven så där va?
Så det inte blir som en skål utan får värme och färg över hela skivan.



Kommentarer
Postat av: Celine

Lyxmos, vad är det för något? Hur många datorer har ni?

2012-03-09 @ 08:18:54
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0