hemma från läkaren!



Vart hos läkaren och fick en salva för huden runt ögonen med hydrocortison i. Rösten låter bättre och värdena var bra så jag fick godkänt för att återvända till jobbet på Måndag. Nu har det vänt och kommer aldrig tillbaka hoppas jag. Har aldrig varit med om något värre, sjuk i tre månader hemma en vecka i början av januari då hade jag varit dålig i en månad men ändå jobbat, sen tre dagar i början av Februari och sen sjukskriven i två veckor för samma sjukdom from i början av Mars.
Usch fy säger jag bara så risig jag varit egentligen.


Nu ska jag lägga mig ned och fortsätta att se på DVD, kollar på en svensk serie som heter Lösa förbindelser, väldigt bra faktiskt.





Ett litet foto på min söta dotter och hennes pojkvän. Taget den 9 Juli på min sons bröllopsfest.


Kommentarer
Postat av: Celine - Mamma uppgraderad med AS | Tävla hos mig

Sv - Det är ingen fara. Den drar mindre ä'n bastun. Dessutom 'r det en av de elsnålaste samt att elen ingår i hyran.

2012-03-15 @ 15:11:16
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0