Lördag morgon!

Uppe med tuppen idag också. Igår var det dålig uppdatering, men så blir det ibland. Stack iväg till City gross och hängde på låset kl 10.00. Sen var vi på ÖB och Coop. Coop vid Bromma blocks var inte alls inplanerad, men ska man ha färsk dragon så ska man ha  färsk Dragon.
SLUT var den på City Gross så det blev en tripp till Coop också.

När vi kom hem så åt vi lunch såg två avsnitt av Lyxhem till salu och sen Nils Karlsson Pyssling, sov en timme och sen blev det en jätte god middag. Fläskkotlett med kantarellstuvning och Penne, en sallad bestående av kruksallad, fetaost, gurka och gula söta små tomater+små plommontomater, dessa tål jag kanske för de är små!.
Ett gott rödvin till som blev över från Stures födelsedag pga att sonen och hans fru blev sjuka och inte kunde komma.














Min dotter och hennes gubbe har lekt med ett foto som nu blev Januari i almanackan



jag leker med zoomningen på kameran

Min Cupe cake julkula




Min mini betjänt



Min julängel



Stures mörka blä öl



Min sötnos.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0