Tummen ned för grossen!!!!!

Aldrig mer City gross!!!!! Det står jag fast vid nu iallafall. De har precis flyttat om så det är uselt skyltat+att en massa varor saknas. Champinjonerna såg ut som russin så de borde de ha bytt ut. Flytande smöret hade gått ut, majonnäs fanns inte sen var det några saker till. Sen när vi kom till kassan så funkade inte det att dra varorna han fick använda den så kallade pistolen...suckar högt! Vi åkte till coop där det var kaos och handlade resten, nu är vi båda på dåligt humör.
Aldrig mer grossen så himla rörigt det blivit!!!!
Sen ska vi ha äggfri Tagatelli allt som står på innehållet är Durumvete????? På en sort stod det kan innehålla spår av ägg. Jag vill ha äggfri tagatelli!!!!!!

Någon som vet vart jag inhandlar detta?

Titta vilken rolig Björk jag såg på vägen, så många granar som spretar hit och dit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0