Torsdag!

Sista dagen denna vecka...toppen. Jag var för trött för att jobba dessa tre dagar. Skulle behövt återhämtat mig helt denna vecka.
Har även sovit uselt genom att vakna två nätter i rad och varit vaken 1 1/2 timme igår och i natt 2 timmar. Usch är så mycket tankar som rör sig för hostan störde mig inte alls. Så fort jag sluter ögonen är tankarna där och de mal och mal samma sak...suckar högt.
Så less på detta att man inte får sova ordentligt.
Helvettes jävla skiiiiit!

Nu ska jag äta frukost och ge mig iväg till jobbet.
Någon som kan säga något positivt så jag mår bättre.


Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Snygg bild!



sv - Tja, vad säger man. Smaken är som baken... Jag hade nog valt att ha bean till både köttet och pommesen. =)

2012-01-05 @ 13:31:01
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0