Torsdag!

Tänk redan Torsdag vad veckan gårr fort. Bara rasat iväg i full galopp. Idag stänger jag så jag börjar först kl nio.
Så snart ska jag sätta mig med min frukost och läsa DN i lugn och ro. har väldigt gott om tid på mig idag ska iväg först om 50 minuter så det känns skönt.


Jag har blivit utmanad av Celine att göra denna lista under så jag gör ett litet försök:



1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Ja vad gjorde jag då????? Jo jag läste till Undersköterska.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Samma som idag.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips och dipp
smågodis
choklad
tårtor
bakelser

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: 
Du ganmla du fria och den blomstertid nu kommer och en hel hög med barnvisor
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

Resa
Skänka pengar till behövande
Köpa ny bil
Köpa sommarstuga
Köpa ny soffa

6) FEM DÅLIGA VANOR

Dålig förlorare i spel
Kort stubin'
För snäll

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Göra utflykter
resa
skriva
Slappa vid behov

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Kjol
Keps
den där fula mössan med en tofs högst upp
Högklackade skor

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn
Kameran
Blogga
spela spel

Nu måste jag ägna mig åt frukosten.

Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Spännande!

2012-01-19 @ 17:05:07
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0