Tisdag!

Stora Mossen stämmer men jag har inte min läkare där utan tog bilderna när tåget stod stilla vid perrongen.
Sitter här som vanligt i ottan. Vaknade vrålhungrig kl 4.30 men har fortfarande inte ätit något utan enbart sett på film. Sen gjorde jag något dumt som fick mig att bli helt slut i hela kroppen.
Kolla 







Nu gapar ytorna toma här hemma förutom en tjock hinna av damm.
Nej jag kommer inte att damma alla ytorna för jag märkte tydligt av hur dålig jag egentligen är. Blev helt slut, flåsig yr och ryggen började värka.
Det får vi ta tag i när helgen kommer +att ta upp alla dukar och prydnadssaker från källaren som brukar stå där när inte julsakerna är uppe.
Nu ska jag ta och äta lite frukost sen ska jag lägga mig i soffan och titta på någon film eller serie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0