Söndags morgon!

Glömde en sak igår när det handlar om grossen. Bankomaten var stängd i vårt centrum som vanligt. Så Sture tog ut pengar på bankomaten vid grossen. Men jösses inga 500-lappar utan enbart 100-lappar. Vad sysslar de med?
Är fortfarande irriterad över hur City Gross sköter sin affär, gamla varor, slut på varor, rörigt och ingen skyltning.
Nog!

Har precis kokat vatten till mitt Ingefärste som ska vara bra mot luftrören och förkylningar. Har ju fortfarande den där hemska hostan kvar som kommer att sitta i tills mina luftrör är helt läkta. Hoppas det går fort för jag vill göra den där astma testen snarast.




På Coop köpte jag två chokladkakor, de brukar kosta 29 kr styck nu var det två för 40 kr.
Fin choklad och den vita var himmelsk god!






Rekommenderar båda, finns även mörk chokladmousse och en hel del andra smaker.

Nu ska jag dricka mitt te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0