Politik!

Jag är trött på att läsa dag ut och dag in om sossarna i tidningen. Nu räcker det.
Gör så här rösta på Moderaterna.

  1. Om ni vill att allt ska privatiseras och oftast bli sämre. Exempel, renhållningen, äldrevården, förskolor.
  2. Om ni vill få större klyftor mellan de som har det bra ställt och de som har det mindre bra ställt.
  3. Om ni vill att det inte går att överleva på a-kassan.
  4. Om ni vill bli utförsäkrade trotts att ni är sjuka eller inte fått ett arbete och istället får göra någon meninglös syssla som aldrig kommer leda till ett arbete.
  5. Om ni vill att framtidens ungdomar ska få svårare att få en bostad om de inte har rika föräldrar som kan köpa en. Allmännyttan kommer att försvinna.
Moderaterna bygger ett samhälle för de rika, de rika blir rikare på de fattigas bekostnad.
Nej du passar inte in i deras samhälle, som sjuk, arbetslös, ensamstående, pensionär.
Detta tycker jag är värre än att tjata om skattefusk och andra felaktigheter politikerna inom sossarna gjort sig skyldiga till
.
Jag har drabbats negativt av Moderaternas politik, deras idéer etc. Hade jättesvårt att få ett arbete pga all privatisering, fick usel a-kassa, Jag bor nu i en bostadsrättsförening som jag inte alls vill utan jag ville fortsätta hyra av familjebostäder.
Nej Moderaterna är inget annat än en omvänd Robin Hood.
Leve Karl-Bertil Jonsson!!!!!


En sak till jag är inte egoist för är man Moderat så är man det. Jag ser till andra, kommande ungdomar som inte får ett arbete eller bostad, de som är sjuka och utförsäkras, ensamstående som inte klarar sig, pensionärerna som blir fattigare och fattigare.
Detta är min åsikt och den står jag för!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0