Nyårsafton 2011!




Nyårsdagen och jag vaknade kl 10 och känner mig så där. Nej är inte bakis då jag enbart drack lite rött till maten och lite mousserande vitt till 12-slaget.
Är irriterad över att vissa kan vara så jäklar långsinta över något som de inte ens hört mig säga och jag inte ens sagt.
Vad fasiken har jag gjort egentligen mer än att bli besviken och ledsen och talat om det för en person hur jag kände det? Denna person ville enbart försöka förklara hur jag kände och där blev det fel ord utlagda. Har redan förklarat detta två gånger tidigare men tydligen har det inte gått in utan nu ska jag straffas. Blir så himla ledsen på sådant här.
Nä nu skiter jag i det här ingen ide att bry sig nu håller vi oss till vår trevliga Nyårsafton istället.
Här under kommer bilder på middagen, kvällen och detta avslutas med två filmer på fyrverkerierna vid 12-slaget.

















Jag förlorade!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0