Nu är julen ute för denna gång!

Nu är alla julsaker nere och allt är uppsatt som fick tas undan för alla julgrejer jag har. Det är två gardiner som ska strykas och hänga upp kvar att göra. Sen ska vi åka och handla, dammsuga och skura alla golven. Sen har Sture haft eller håller på i tvättstugan.
Så vi är driftiga idag. jag får stanna upp och vila då och då vilket jag gör nu du ryggen gav sig till känna...suck!

Här ska en gardin vara i videorummet



Här ska köksgardinen vara



Matsalsbordet fritt från alla julsaker



Bokhyllan där bla krubban stod



Byrån i hallen



Hurtsarna i hallen



Nu så ska jag göra mig i ordning för snart ska vi åka och handla. Har precis kommit ur duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0