MÅNDAG!



Vaknade två gånger inatt kl 00.30 men somnade om nästan direkt och kl 03.30 men där somnade jag först kl 04.15, sen vaknade jag strax efter kl 06. Men jag känner mig som om jag vore överkörd av en ångvält, så himla slut i kroppen. Känns som om jag har feber men det har jag inte. Inatt är den bästa natt på länge när det gäller hosta och sömn så det vänder nog nu får man hoppas.

Har tagit en Ipren för jag vet att det där sega i kroppen försvinner då, så något har jag som inte är som det ska. Men jag får se hur det går att jobba idag. För kommer det ryggvärk och flåsningar och att jag känner att jag inte alls orkar detta då....Är det jag som går till läkaren imorgon och slår näven i bordet, nu får de fasen göra något!!!!
NOG!

Igår så dammsög och skurade Sture hela lägenheten och satte upp gardinerna som jag strök. Sen slappade vi framför tv:n hela dagen. Vid 15.15 så somnade vi båda två och sov fram till middagen. Är nog trötta bägge två pga sjukdom, han har ju ont i sin axel igen.
Potatisgratäng och lax blev det till middagen. På kvällen så såg vi reprisen på Antikrundan som jag spelat in. vad fin den där speldosan med lilla fågeln var.

Nej nu ska jag äta frukost och ge mig iväg till en arbetsdag som jag redan nu känner att jag inte kommer att torka med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0