Inte på humör!

Är så jäklar trött på den här skiten. Igår började jag hosta värre igen och likaså inatt har varit vaken flera timmar och enbart sovit fyra timmar i strö, lite där och lite här. Det killar i halsen så att jag börjar hosta och det är en torr äcklig hosta och det piper om luftrören.
Men jag känner mig inte alls dålig och ryggen var skaplig igår och hostan med fram tills kl blev 15 ca.
Vi får se hur det bir idag annars är det jag som bokar tid hos min husläkare tänker inte gå någon annanstans nu.

Nej måste börja göra mig i ordning då jag öppnar idag, ska bli skönt att efter denna natt bara få gå hem och lägga sig och dra täcket över huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0