I am back again!

Jag är ledsen men jag hade annat för mig än att skriva något igår morse var trött och hade sovit rätt dåligt.

Iallafall har jag sovit bra inatt. KL 19 igår så kände jag bara att jag orkar inte hålla ögonen öppna. La mig i soffan och däckade totalt, vaknade från och till fram till kl nio, både postkodsmiljonären och på spåret gick spårlös förbi...fyndigt det sista va?

Gick på toa...intressant va? Somnade om fram till kl halv elva då jag bara såg på kl och somnade igen. Sen vaknade jag tio över tolv såg ett avsnitt på Varuhuset och somnade ifrån det sista. Jösses så jag sover...vaknar jag igen kl fyra...toabesök somnar om igen. Vaknar helt kl halv sju och då sätter jag på datorn och skriver in räkningarna.

Jag har då sovit 9 1/2 timme så idag bör jag vara rätt pigg. Tvättstugan kl 10 sen ska vi åka och handla, fylla på kyl, frys, skafferi.
Tvättstugan tar alltid Sture själv, jag går alltid upp först och plockar i ordning, diskar sen tar jag det lugnt tills han är färdig.

Ska faktiskt ta och sätta lite fart med dessa sysslor nu sen kommer jag att komma tillbaka hit flera gånger idag...nja kan lova minst en gång.

Just det kolla vad jag har köpt:






Denna DVD ser vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine

sv - Tack för dina kommentarer. Vad gäller väskan så vet jag inte om den finns på deras websida, men den finns alla gånger i deras butik här i Nyköping.



Mmm... Vissa bara ifrågasätter om man nämner Soc och något nytt, spelar knappt någon roll vad.

2012-01-28 @ 08:18:07
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0