Godmorgon Onsdag!

Gick rätt bra att jobba igår trotts att jag var så trött. Men när jag kom hem var det soffläge tills middagen och sen var det fortsatt soffläge och tittande på tv hela kvällen. Somnade strax före nio och vaknade 23 och somnade om 24.30 ca men sen sov jag till 06.16 och vaknade bara en kort stund kl 02.
Hostan har lossnat helt och är nu bara slemmig och äcklig. Men orken i kroppen är inte tillbaka heller. Märktes tydligt igår efter promenaden vi tog med barnen till en park en bit bort.
Men dos nummer sex ska snart tas och det efter frukosten.

Eftersom jag inte hann blogga så mycket igår morse glömde jag lägga upp Måndagsmiddagen i bild.
Drägelvarning!!!!




Såg ni snön inatt? det var 1+ och stora flingor som dalade ned på marken och faktiskt låg de kvar som en massa blötsnö. Men imorse så var allt borta bara plask och slask!
Tycker synd om barnen, nu när det är så få barn och många personal i klämdagarna skulle alla kunna få var sin pulka och vi skulle kunna åka i någon annan backe än den precis bredvid förskolan och längre stund då det går fortare att ta av och hänga in allt blöt med färre barn och mer personal.
Idag stänger jag, känner inte riktigt för det när man inte är helt okey i kroppen orkesmässigt.
Nu ska jag göra lite annat innan frukosten sen ska jag ge mig ut i regnet!

Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Spontan reaktion... Urk... Hur kan manblanda kött och bearnaise med pommes och ketschup på samma tallrik? Kött och bea e gott, pommet och ketchup går, men inte med bea... tycker

2012-01-04 @ 14:26:30
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Sv - Det är nog många som haft eller i varje fall spelat de fiskspelet. Min bror hade det då vi var barn.

2012-01-04 @ 14:27:22
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jo jag skulle gärna vilja ha den väggtexten vid kranen i köket, fast i en lite mindre version då :)

2012-01-04 @ 19:50:24
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0