En massa tankar!



Nu sitter jag här igen. Har nu ätit lunch. Nyttig lunch :-)...tre rostade med apelsin marmelad!!!!! Ryggen värker, men lite mindre tror jag det är idag...hoppas det vänder helt snart!


Är lite irriterad och sur och det med all rätt. Tänk att man har människor i sin närhet som man trodde att man kände. Men inte alls var de så...för de är långsinta och tjuriga. Beter sig som barnungar, ja de håller på med en slags tystnads mobbing! Jag vill inte ödsla tid på detta, men det gör mig ledsen också och svårt att putta bort från tankarna.
Men nu har jag bestämt mig för att inte skriva om det mer, jag får skrika ut orden när de pressar bort alla andra tankar ur mitt huvud.
Så tack och hej!

Undrar om 2012 kommer bli ett bra år? Kommer världen gå under som det förutspåtts?
Jag vet iallafall något som jag ser fram mot detta år, men det är en hemlis än så länge.

Hemlisar måste man få ha, jag tror nog alla har det. Jag vill inte skriva något om detta ännu för jag tror det är ett dåligt omen, lite skrockfull som jag är.
Men en sak kan jag skriva, nära vatten och huvudstad.
Ha ha blev det myror i huvudet nu?



 



 



 

Trackback
RSS 2.0