Bröllop???



Vad flera surrar om bröllop skrev om en hemlis och ledtråd vatten och huvudstad som jag ser fram mot i år. vad har det med bröllop att göra eller har det med bröllop att göra? I ett senare inlägg fick ni gissa hur länge vi vart förlovade i år och så skrev jag att jag saknar min gubbe.
Men både syrran och mor min surrar om bröllop????




vet ni jag ser fram mot att ta en promenad på söders höjder med min gubbe i år...det har med vatten och huvudstad att göra, nu är det inte det men ett exempel bara.
Kul att ni gissar, fortsätt med det.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag VET att du längtar efter att åka ut i Stockholms skärgård, men om det är en hemlis eller ej vette tusan ;) Oavsett vad det är som är lite hemligt är jag säker på att det är något som är värt att se fram mot - och det är alltid bra att ha något roligt att se fram mot... särskilt nu när det är grått, trist och kallt!

2012-01-12 @ 18:05:41
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Mamma

Köpenhamn, Helsingfors

2012-01-12 @ 23:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0