Blir hemma!

Jäklar hosta, tror jag blir galen snart. Den lossnar och är slemmig men jag vill inte hosta alls. Ryggen då..något bättre faktiskt. Kan vara uppe längre innan verken sätter in och då inte lika intensiv som tidigare. Är otroligt trött men känner hur smått det faktiskt börjar att vända. Tänker ta hand om mig själv och inte göra om misstaget igen att gå och jobba sjuk, sen gå tillbaka för tidigt. Så det lutar åt att jag är hemma denna vecka så jag är 100% frisk och på alerten på Måndag. Jag känner att min kropp inte skulle orka med att jobba just nu.
Måste nu tänka på mig själv och min hälsa först och främst. Det gjorde jag inte tidigare och då blev det till slut lunginflammation, sen gick jag tillbaka för tidigt och då kom detta med ryggen och lungsäcken.
Nog om sjukdomar och elände, vill ni se middagen igår?
Schnitzel, med stekt potatis och remouladsås och några småtomater.




Hemmagjord stek potatis och schnitzel är det också.
Min lilla egna kock har gjort denna goda mat.
Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa Du gamla du fria av Liza Marklund min favorit författare!
Jag har alla hennes böcker, jag läser allt om henne, hon är en underbar människa som gör och har gjort så otroligt mycket för andra människor.
Min samling:






Så nu blir det liggläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0