Astma!

Svar på kommentarer: Jag är inte sjuk med hosta ofta senast var i Augusti. Men jag ska kolla upp det där med förkylningsastma. Har mailat min läkare och bett om en tid och skrivit hur symtomen är och hur länge jag varit dålig.
Har inte varit ute sen i Fredags utan hållit mig inne men hostan är inte bättre för det...suckar högt.
Tack för tipsen, har haft tankarna ditåt men förträngt dem, men nu när två påpekar detta så lyssnar jag och tar till mig.

Jaha då var det Måndag igen då. helgerna går så fort, men denna helg har jag varit lydig och tagit det riktigt lugnt och hållit mig inne.
Till middag igår så åt vi:







Finns räkor kvar så nu ska jag äta dessa+läsa DN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0